Bransoletki na różne okazje od trzech marek

Autor: Zuza Majewska — Wrzesień 21, 2015

Bransoletki nosi się na różne okazje, a na rynku są do wyboru ich niezliczone ilości w przeróżnych wzorach i kolorach, tak aby dobrać odpowiednią do swojego stroju, stylu czy osobowości. Dobiera się je w podobny sposób jak pozostałe rodzaje biżuterii, zatem mogą one być motywem dominującym stroju lub są w nim delikatnym akcentem.

Firma Guess wyróżnia się nieustannym poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań oraz wprowadzaniem najnowszych technologii. W każdym sezonie Guess przedstawia nowe kolekcje biżuterii, która wyznacza trendy we wzornictwie i kolorystyce. Jeden z najbardziej znanych domów mody założyli dwaj bracia pochodzący z Francji Paul i Maurice Marciano. Postanowili połączyć francuski szyk i elegancję z amerykańskim luzem i tak w 1981 roku powstała marka Guess. Fundamentem sukcesu Guess była rewolucyjna kolekcja jeansów (wcześniej jeansy były postrzegane jako odzież robocza). Bracia Marciano wylansowali denim jeans, które pokochały miliony nastolatków. Dzięki tym kultowym spodniom marka Guess szybko stała się symbolem kultury popularnej i zyskała rozpoznawalność na całym świecie.

[nggallery id=135]

Marka Pilgrim jest dziełem dwojga Duńczyków, Annemette Markvad i Thomasa Adamsena. Firma powstała w 1983 roku, a przez pierwsze lata istnienia jej założyciele podróżowali po całej Danii sprzedając biżuterię na ulicach i podczas rockowych festiwali. Biżuteria powstawała w ich niewielkim mieszkaniu, w miejscowości Skanderborg, gdzie szybko przekuwali dobre pomysły w rzeczywistość. Z czasem, zaczęli prezentować swoje wyroby na krajowych targach branżowych. W rozwijający się biznes zaangażowali się przyjaciele i rodzina. Z marką związana jest grupa kreatywnych i społecznie zaangażowanych ludzi, których działania skupiają się na dobroczynności i charakteryzują głębokim przekonaniem w to, w co wierzą.

[nggallery id=136]

Stylistyka marki Fossil jest mocno osadzona w autentycznym, amerykańskim stylu Vintage, z odrobiną poczucia humoru, widocznego na wszystkich poziomach od produktu, grafiki po kolekcjonerskie puszki – opakowania. W ciągu krótkiego czasu Fossil stał się jedną z najbardziej innowacyjnych spółek na światowym rynku. Nadal wzmacnia swoją początkową filozofię, stałego przekraczania granic w projektach, innowacjach i technologii.

[nggallery id=137]

Reklama:



Facebook: